
سلام به همه ي دوستان
خيلي ازتون ممنونم که مياين و نظر ميدين و از تجربه هاي شما استفاده مي کنم
تقريبا از همه جاي ايران اينجا هستن و دوست دارم هميشه جو اينجا صميمي و دوستداشتني باشه
از همه ي شما ممنون و سپاسگذارم که هميشه همراه من بوديد
موضوع اين پستمو، دو تا از دوستاي صميمي من هستي عزيز و گندم عزيز پيشنهاد دادن
1-اگه مادرتو و عشقتون تو دريا غرق بشن، و شما يکي شون رو بتونيد نجات بديد
کدوم رو نجات ميدين ؟؟ ( پيشنهاد گندم )
2-يک خاطره از شيطنت هاي کودکي تون رو بگيد ؟؟ ( هستي )
3-کسي هست که بتونه اولين بديش رو بگه ؟؟ ( هستي )
3-بياييد ار همين لحظه قدر پدر و مادر و همه ي عزيزان خود را بدانيم ( هستي )
ابان 96...ما را در سایت ابان 96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115