ابان 96

متن مرتبط با «هستي» در سایت ابان 96 نوشته شده است

هستي عزيز و گندم عزيز....

  • نیلوبلاگ

    سلام به همه ي دوستان خيلي ازتون ممنونم که مياين و نظر ميدين و از تجربه هاي شما استفاده مي کنم تقريبا از همه جاي ايران اينجا هستن و دوست دارم هميشه جو اينجا صميمي و دوستداشتني باشه از همه ي شما ممنون و سپاسگذارم که هميشه همراه من بوديد موضوع اين پستمو، دو تا از دوستاي صميمي من هستي عزيز و گندم عزيز پيشنهاد دادن 1-اگه مادرتو و عشقتون تو دريا غرق بشن، و شما يکي شون رو بتونيد نجات بديد کدوم رو نجات ميدين ؟؟ ( پيشنهاد گندم ) 2-يک خاطره از شيطنت هاي کودکي تون رو بگيد ؟؟ ( هستي ) 3-کسي هست که بتونه او...

    ادامه مطلب
  • هستي عزيز و گندم عزيز....

  • نیلوبلاگ

    سلام به همه ي دوستانخيلي ازتون ممنونم که مياين و نظر ميدين و از تجربه هاي شما استفاده مي کنمتقريبا از همه جاي ايران اينجا هستن و دوست دارم هميشه جو اينجا صميمي و دوستداشتني باشهاز همه ي شما ممنون و سپاسگذارم که هميشه همراه من بوديدموضوع اين پست...

    ادامه مطلب